tung natt.

Det har varit en riktigt jobbig natt inatt! 
Ellie har varit jättegnällig och velat ligga vid bröstet hela natten. Så fort jag lagt henne åt sidan eller över axeln har hon grinat. Så hon har legat med tutten i munnen heeeeela natten! Jag kan ju inte direkt somna då, så jag har varit vaken hela natten. Nu sover hon äntligen efter en promenad i bärselen, jag skulle nog också behöva sova bort min huvudvärk, men jag väntar tills T kommer hem. 

Ska snart åka iväg till Balder och byta beteshage så dom får lite större med mera gräs! 
Åh, snart kan jag äntligen börja rida igen!! Som jag längtar.

Nä, dags att lägga ikull sig på soffan innan svärmor kommer och hämtar oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0