mitt gävle.

Äntligen ligger jag här på soffan hos mamma ute i Hästbo. Den där lilla klumpen i magen är borta och jag slappnar av! Hade viljat ha mamma boendes närmare så jag kunde träffa henne oftare.. 

Midsommarafton ska spenderas med moster och en massa fler! Synd att vädret är så tråkigt, jag som köpt finaste klänningen att ha på mig! Och Ellie måste ju ha en tjocktröja över sin fina klänning om vi ska nån annanstans än hem till moster. 
Hörde ryktas om firande i Forsbacka, massa lekar och dans runt stången? Kan bli spännande 😉

Aja, nu ska jag göra som lilla E och sova en stund till, blir nog en lååång dag idag! 


Får snart en finfin napphållare med posten! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0