glamour.

Livet som småbarnsförälder är allt annat än glamouröst! Kräks i hår och på kläder, bajsblöjor som läcker så det blir bajs överallt, tuttarna läcker mjölk och trots inlägg i bh:n så läcker det igenom och ger mjölkfläckar på kläderna. Sömnlösa nätter, sover man så är det med ett öga öppet typ. 
Men det är underbart!! Lite jobbigt att man är ensam bara när sambon jobbar. Jag vill ju att han ska få sova på nätterna, så jag gör ju det mesta med Ellie själv dygnet runt.
Och att gå på promenad med hunden är ju ett helt projekt! Ungen ska ha mat, bytas blöja, kläs på, bäddas ner i vagnen, sen ska jag kläs på och sen kan vi ge oss av! Tur att Rosa inte är så stressad på morgonen 😉

Nu har mitt lilla knyte somnat på sin pappas bröst, så nu ska hon ner i vaggan och vi ska krypa ner i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0