gävle.

Hade mysiga dagar uppe i gävle. Det är alltid lite stressigt när man är däruppe. Ska hälsa på alla överallt. Och nu tar alla beaök lite längre tid än förut, för nu ska alla pilla på Eleanor. Menmen, mysigt var det iaf!
På söndagen var vi ut till Åsa och kikade på vår (om jag får bestämma)  blivande familjemedlem Britta, nu 11 veckor. En liten riesentjej. 
Supertrevlig liten tik, framåt, orädd och lyhörd! 👍

På måndagen kom Theres från huddik på besök, så fick gulla med henne och Ester. Efterlängtat! 

Blev även ett veterinärbesök på eftermiddagen med Nancy.. Jag trodde hon satt något i halsen, men det var akut fyangit, inflammation i svalget. Antiinflamatorisk & smärtstillande medicin så skulle det bli bättre. Hon är redan mycket bättre faktiskt. 

Slänger in lite bilder från helgen däruppe och blandat från veckan nu.

mamma & Ellie 💕

midsommarafton.

70års kalas för min morfar.

4 generationer. Mormor, mamma, jag & Ellie.

moster & hennes två döttrar, mormor & morfar, mamma, lillebror, jag & Ellie.

jag & Britta 😍

sötaste lilla Ester!
fina nancy.
jag bor ganska bra till just nu ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0