56h..

...Vaken innan jag fick sova en halvtimma. Jag har svårt att somna om nätterna, och senaste två nätterna har Ellie vaknar en gång i timmen. Jag har liksom inte hunnit somna innan det var dags igen för tröst. 

Har varit som ett ufo hela dagen. Men nu när Thomas ska ha vaknatt så kan jag sova så KAN jag inte. Ligger och kikar på Grimm, njuter av att höra Ellies djupa andetag när hon sover 💕 men lilla sessa!

Imorgon ska vi åka till Grisslehamn för att ta en tur med Eckerölinjen med några från min släkt för att fira mormor & morfar som fyllt år. 

Ett avsnitt till av Grimm, sen hoppas jag på att kunna sova en stund!



Prinsessan hade sittpremiär idag, hon njöt till fullo hela den korta promenaden 💖💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0