sjuksjuksjuk

Spännande natt jag har haft! Kramat toaletten ca 3-4 timmar..... Magsjuka, you are not welcome!
Men upp imorse för att fodra hästar, var som ett ufo. Släppte ut och började mocka. Kände efter ett tag att det gick verkligen inte! Jag var helt färdig, mådde illa och galet ont i magen. Så jag fick gå hem och lägga mig. Så jag har sovit-krama toa-sovit-krama toa.. Löveli day. not.

Har inte vågat äta nånting än, mår fortfarande illa... Så får se hur morgondagen blir. Hoppas jag är bättre så jag kan jobba.

Har annars ägnat dagen åt film och så har jag börjat kolla en ny serie ; Orange is the new black, sjukt bra!

Ska fortsätta kolla nu och sakna min pojk som är på andra sidan jorden typ (sundsvall).

peaceout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0