senaste veckan

i bilder.


släppte Balder i rundan innan jag åkte till gävle, han hade energi över till en hel armé med hästar..


tog en låååång promenad med mamma och hennes vännina i dom välbekanta skogarna i hästbo!



vädret var fantastiskt.


min finaste tant Nancy ♥



lunchade på Wayne's med Becka!


hjälpte min tränare att dekorera smörgåstårta!





dom senaste dagarna har väl varit som alltid. Fyllda med hästar, hästskit och höpåsar.
Igår red jag ut på en göörmysig uteritt med Lisa och hennes medryttarhäst Zeus. Verkligen jättekul! Och Balder skötte sig kanon.

Idag ska han få gå en sväng i rundan, den kan han behöva!

nu dags att vara husfru, middag ska lagas! suck.

peace.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0