Jan. 15, 2014

Idag mår jag mycketmycket bättre än i förrgår! Haha, usch vad illa jag mådde.
Var hemma från jobbet igår oxå, men nu har jag klarat mig med maten i behåll sen igår.

Och eftersom Balder inte har gått sen i lördags så ska han få gå i rundan idag och göra av med lite energi. Sen om vädret tillåter så ska det skrittas ut imorgon. För på fredag är jag i gävle, så tänkte fråga Thomas om han kanske har lust att ta en promenad med honom.

Men iaf, dagen har gått bra, lite sakta då jag inte riktigt har haft någon ork.. Kallt att packa alla höpåsar dock, så nu är jag sådär härligt genomfrusen. Hoppas det finns varmvatten i stallet så jag kan duscha ikväll!

Nu när jag legat hemma två dagar och inte orkar göra speciellt mycket blir det ju att man tänker vääääldigt mycket. Och igår så bröt jag ihop lite lätt. Jag har en enoorm hemlängtan! Visst är det kul att prova nytt, bo på en annan ort och bo med min kärlek, men jag längtar verkligen hem. Gävle/Valbo kommer alltid vara hem. Jag hoppas, eller jag är säker på att jag kommer flytta tillbaka dit.

Dags att äta nånting, typ rosta en macka eller två!
peace.


mitt paradis på jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0