Jan. 06, 2014

Blev lite ändring första dagen på veckoplaneringen..... Jag har gått och funderat hela dagen och bestämt att det fick bli rundan idag med fokus på övergångar. Imorgon och torsdag ridhustrim och onsdag promenad/vila. Haha är ingen idé att jag gör upp veckoplanering, följer dom aldrig iaf.

Men iaf, Balder gick i rundan idag, och var jätteduktig! Fokuserade på övergångar, skritt-galopp, halt-trav osv. Han var jättelyhörd.

Red ut en sväng på Belize oxå, två varv runt travbanan med hälften jogg.
Nu ska jag nog sova, fast jag har en halvtimmes sovmorgon imorgon, wiiihoooooo!!!!! hah.

godnatt fina ni.
peace.


lite halvmörkt att rida ut idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0