Jan. 05, 2014

Vilken dag! Kännts som om den aldrig skulle ta slut. Men nu är den på sluttampen, ska snart krypa ner i sängen och invänta ännu en arbetsdag.

Fick hjälp av Thompie att packa höpåsarna idag för var lite seg med mockningen.... Nacken har gjort så galet ont idag.

Hade ju finbesök av världens finaste vän igår, hade jättemysigt! Tog en trip till Börjes, åt tacos, chips, dip och dricka och pratade en massa! Fick faktiskt lite hemlängtan..

har en liten veckoplanering åt Balder som jag hoppas kunna leva upp till den här veckan!

måndag - ridhustrim med fokus på avslappning och jämt stöd på bettet.
tisdag - "rundan"
onsdag - ridhuset. fortsätta på måndagens arbete.
torsdag - vila/promenad för hand.
fredag - rida ut.
lördag - "rundan"
söndag - promenad.

hoppas att jag håller det här nu. Slarvig som jag är!
Nu --> kvällsmys med pojken min ♥

peace


min egna lilla kökstomte ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0