energiboost.

Idag red jag ut på barbackatur med mib prickiga! Var ute ca 25min. Mest skritt, men tig halva travslingan i trav. Skrittade fram uppe i skogen med lite klättring. Men alltså det är galet vad pigg Balder blivit! Tror det mest beror på att han står inne om nätterna. Han rör sig ju liksom inte lika mycket.
Sen har han börjat få lite kraftfoder, Mustang Orginal & 2dl havre på lunchen, så jag tror absolut att det oxå spelar in.

Hade min lediga dag idag, så underbart skönt! Vaknade kvart i tolv!! Haha, flera år sedan jag sov så länge.

Resten av eftermiddagen/kvällen ska jag göra absolut ingenting, kolla på film och äta onyttigheter..
Imorgon kommer en fin vän som jag längtat efter ♥

ska sätta mig och göra ett veckoschema åt Balder oxå för kommande vecka.
Och så kanske jag ska ta och ta tag i mina egna övningar?....

Ha det gott.
peace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0