lördagfemtaapriltvåtusenfjorton

Provar väl att hålla denna stackars arma blogg uppe igen! Med våren kom ny motivation till både ridning och min egen hälsa.
Så nu ska jag och Rosa ut på minst en pw om dagen. Även försöka göra lite olika övningar för att stärka upp kroppen. Och konditionen läre vi väl också försöka med, den är ju hur kass som helst! haha. Sluta med godis, eller bara unna mig en dag i veckan, äta bättre och bara liksom röra mig lite mer. Nu kör vi!
 
Balder då. Jo, det är ju såhär att nu är det bestämt att han ska bli min. Jag ska köpa loss honom nu. Eller inte nu, men snart! Då blir han min alldeles egna, prickiga, knubbiga, bästaste häst! Lyckan är ju näst intill total!
 
Jag måååååste göra upp veckoscheman för hur han ska gå, sen är ju allting beroende på hur både han och jag är i dagsformen. Men jag ska inte låta latmasken komma i vägen! Nu måste jag skärpa mig. Hoppas på att kunna starta en clear round i sensommar/höst i hoppning. Vi får ha det som "det stora målet", sen ska jag sätta upp små delmål som vi ska uppnå på vägen. Men det får bli ett annat inlägg, ikväll kanske.

Nä, nu är det dags att gå och slänga in en maskin med tvätt, byta om till ridkläder och ut på en liten tur med Balder & Rosa.
 
Peace out.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0