typiskt!

Efter en och en halv vecka med promenader då min nacke varit ur funktion så skulle jag rida ett pass på ridbanan igår, och tror ni inte att Balder trampat av sig en sko? SUCK!
Första tappskon på nästan ett år! Så ska dra mig mot stallet snart och leta efter den och slå på den... Får se om mina tappskoskills finns kvar! ;)

Men han var överlag ganska fin igår, jag red barbacka första gången på ganska längr. Dock var det massa mopeder på gårn som han inte är så förtjust i, så lite spänd och ofokuserad tidvis.

Ikväll kommer det en tjej och ska rida B. Hon ska troligtvis börja rida honom två dagar i veckan..

Nä, nu läre jag åka till stallet om jag ska komma i tid till jobbet.
peace.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0