rubrik.

Lite nere blev jag igår. Ingen flytt med Rebecca. Hennes häst har varit dålig och varit in på klinik igår så hon har inte råd nu. Så jag har skrivit till en tjej som hade en lägenhet i sandviken men inget svar ännu.. Tråkigt när dom skrivet att man ska skicka sms, mail för att få en visning av lägenheten, men så svarar dom inte? dålig stil.

Men jag känner att jag måste komma härifrån. Jag har fått magkatarr, och det får jag bara när jag är stressad, för blir jag stressad så slutar jag äta och då blir det bara skit..

Så jag ska nog ta en promenad med mina fyrbenta vänner och njuta av höstfärgerna ute och fundera på hur/ vad jag ska göra.
För det här håller inte länge till!

nä, dags att kliva upp och starta dagen med min dumma jävla mage!
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0