falskt alarm.

Trycket övet bröstet blev inget annat än lite halsont. Hellre en dunderförkylning än en panikångetsattack..

Har iaf varit och släppt ut hästarna nu på morgonen. Skulle ha ridit galoppintervaller på Marius, men nör jag vaknade i morse hade jag så ont i kroppen och lite feber, då känns det bättre att åka hem så jag kan jobba istället.
Så nu sitter jag här i soffan, har precis ätit två surdegsknäcke med ost och gurka & ett glas mjölk. Jämt vid frukost så läser jag bloggar, vem behövet tidningar liksom?
MTV breakfast club brukar oftast rulla på tv vid frukost och läsning, som idag.

Ska inte göra mycket innan jag åker till jobbet, typ dammsuga och torka golven. Efter jobbet kanske jag ska på hockey med lillebror, jag som är så intresserad! naah.

Menmen, nu ska jag mysa ner mig lite längre under filten och bara vara.
peace.



morgongosade med hästen min idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0