typisk måndag.

Vilken dag alltså.
Hovis kom imorse, vinterskor ON på Balder. När jag skulle gå med honom till hagen så vart jag sjukt ridsugen, så hoppade upp utan både hjälm och träns. Mysigt att skritta en sväng med grimma, grimskaft och hans täcke på. Han är ju så snäll ♥

Åkte hem och åt lite brunch och slappa lite innan jag for mot jobbet.
Det första jag ser är att min favviskossa är BORTA!! Hon dog i lördags :( kvarbliven efterbörd.. Då rann det några tårar.

Sen en annan ko hade fläkt sig. Gjorde illa ryggen när jag skulle hjälpa henne upp, så vart ett smärtsamt mjölkpass!

men ja, det flöt på med alla rutiner iaf.
Är nu nerknarkad med smärtstillande och insmord med linnex, nu ska jag sova!
godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0