Nov. 28, 2013

Idag skulle jag kunna ligga kvar i sängen heeeeeela dagen. Ramlade med cykeln igår när jag skulle till jobbet, slog i höften och gjorde illa nacken ännu mera.. Så jag har nu ont i både bäcken, höft och nacke. Typiskt! Kan det bara inte *baaaaaam* och komma megamycket snö så man slipper halkan?... Livsfarligt ju.

Letar nytt täcke åt Balder nu, eftersom han dumma hagkompis ätit upp hans.. Tur att det är så billigt med täcken!

Planerar att rida ikväll och hoppas att det blåser mindre då, Den prickiga blir liksom lite jollig och jag orkar inte tjaffsa idag.

Åh, på mina vakna nätter ligger jag och möblerar/inreder min blivande lägenhet, jag längtar så sjukt mycket tills jag flyttar! mwihuhi.

Frukost!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0