natta.

Spännande dag på jobbet! Eller inte.
Krossad hand ( inte bokstavligen, men det känns så ), sen var väl typ allt som vanligt.. Blev biten av en kalvjävel i ena fingret oxå. Bajsont!
Men tror allvarligt att jag kan ha fått en spricka i handen efter den där lilla handolyckan. Hamnade med handen mellan en skottkärra och vägg. En av storstutarna ( typ 750kg muskler ) trycker med huvudet på skottkärran så handen kläms och sitter där sen sitter.. Skapligt öm nu och kan inte räta ut lillfingret..

Seeen rullade allt på som vanligt!
Efter jobbet tog jag räcern hem, åt ett päron, gick med hundarna och sen åkte jag till mitt lilla paradis, stallet!
Longerade balder idag. i enbart grimma. tänkte han skulle få springa ur sig lite. Men allvarligt så fanns det inte så mycket energi som behövde komma ut! haha.

Vart kvar en stund, sen gick jag och fixade tråden i hagen bland alla mygg! Och såklart att Balder skulle vara mitt uppi allt, trots att han är dödligt rädd för trådar! Nu ligher jag i sängen och laddar för ett morgonpass hos tanterna!
godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0