Jul. 07, 2013

Är det inte det ena så är det det andra. Nacken har börjat spöka, så jag har haft migränliknande symptom torsdag-fredag.. Solglasögon och öronproppar var mina bästa vänner, både ute och inne... Har aldrig någonsin haft sån skallebank förut!
Men med lite massage med tigerbalsam och smärtstillande så blev det bättre. Dock ont i nacken fortfarande..

Igår var det utställning i Alfta, jag visade en dobermanhane. Han fick ett excellent, dock inget CK.. Bra & trevlig domare! Sen blev det bara massa mys med pojken min.

Idag vaknade vi ganska sent, skönt att sova ut, det händer ju inte så ofta..
Drog till Vårvik med Rebecca och Erik, svinjävlakallt i vattnet, men blev två dopp!
Så nu har man fått ett ganska otjusig bränna... Thompa har åkt hem, så nu glåmer jag stargate atlantis och klurar på att sova, klockan ringer ju ändå 05,30 imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0