Jul. 01, 2013

så förbannad så jag skulle kunna döda någon! Att vissa inte kan skilja på mitt & ditt alltså..

aja, bara släppa & gå vidare.
Har börjat jobba heltid, fast det är bara för några veckor framåt.. Förhoppningsvis längre!
Har kommit fram till att jag älskar att jobba! mitt jobb är ju helt fantastiskt.

Helgen som var, drog jag upp till hälsinglans för att gå ut på långnäsparken i bollnäs och titta på Engmans Kapell, helt fantastiskt! Så sjukt bra live!
Balder är under igångsättning, vi tar det lugnt och bygger sakta men säkert upp kondis & muskler med mycker klättring och skritt i grusgropen i sanden där. Då jobbar han på ordentligt! Rider på hack och kommer fortsätta göra det. Han funkar mycket bättre på det än vanligt bett..
Ska försöka uppdatera oftare, nu vill hundarna gå en promenad och jag sova.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0