veckans.



måndag: uteritt, skritt, djupsnö.
tisdag: dressyr. lösgörande.
onsdag. longering+parelli/lek.
torsdag: uteritt. skritt, lite trav.
fredag: dressyr/markarbete.
lördag: promenad för hand.
söndag: uteritt.

Såhär ser veckan med Balder ut! jag ska göra så gott jag kan för att detta ska följas! Dock har jag blivit förkyld med en hemsk hosta.. mindre roligt.
Idag var jag i stallet en stund bara. Longera i ca 15-20 minuter, sen körde vi lite parelliövningar, typ join-up & follow-up. Han är duktig den prickiga! Började även med litevtrickträning. Ska försöka lära B spansk skritt & att buga! Det kommer nog ta tid. Haha.

Annars har dagen inte bjudit på så mycket. Jag har mått bajs eftersom jag hostat som en galning hela natten så har legat på soffan och kollat på Supernatural! En serie helt i min smak. Hehe.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt innan jag somnar. Klockan är ställd på halv nio. Ska försöka ändra min livsstil. Kliva upp i tid, äta frukost och sen köra igång dagen ordentligt.
Ska börja leva hälsosammare helt enkelt!
Börja med lchf och motionera mycket mer.
Jisses så jag saknar poledancingen! Fan att allt ska vara så dyrt! Men sen så kanske.

Godnatt världen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0