Jan. 27, 2013

Full rulle hela veckan! Förutom tisdags då jag vart sjuk.. Hade ganska låg temp och mådde verkligen jättekonstigt! Obehagligt när det är något med kroppen och man kan inte sätta fingret på vad som känns fel!

Aja, resten av veckan har jag jobbat som vanligt och varit i stallet. Har försökt följt B's veckoplanering så gott jag kunnat, men det blir inte alltid som man tänkt sig! Men han har verkat nöjd med veckan så nu är det bara köra på med vwcloplaneringar!

Ska även försöka ta tag i min egen kropp och hälsa. Slut med gotta mitt i veckan och minska på kolhydrater och framförallt minska ner potionerna. Ska be mamma komma med mina längdskidor så jah kan börja åka! Det är ju inte direkt löparvänligt ute för mig, då jag antagligen skulle ramla ich bryta alla ben i kroppen.... hehe.

Nu ska jag klura ut ett veckoschema för ponnyn och sen blir dwt ett avsnitt av Supernatural innan John Blund kommer!!

gnatt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0