Feb. 27, 2013

Gårdagen var inte alls lika fantastisk som jag hoppats på, kallt och ruggit ute!
Gick upp skapligt tidigt för att rida innan jobbet.
Åt en dunderfrukost som bestog av fil, müsli & en skiva lingongrova. gottta!
Balder var helt okej igår, lite stel och okoncentrerad, men lossnade i slutet.
Mina kusiner & moster var med till stallet så flickorna fick turas om att skritta av B.

jobbade em som vanligt.

På kvällen åkte vi och trimmDe hundarna. Kom därifrån vid kvart i tolv (!). Sjukt trött!

Jobbat morgon nu, ska tillbaka vid två igen.
Balder får vila idag, så kär vi på imorgon igen :)
Måste skärpa till mig med hans veckoscheman! Har som ett litet mål att vara med på en pay and jump i april/maj.. Tränatränaträna!!

Dags att sova en stund då jag är helt död! peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0