stall tvea.

Måste nog vara det bästa stället jag vet. Kan vara supermegadeppig tills jag kommer dit, allt blir bara så bra och livet känns lätt. Kommer sakna det otroligt mycket när jag flyttar. Men om (när) jag flyttar till gävle igen så finns det inget annat ställe jag skulle tänka mig att stalla in Balder på! Givet val liksom. Lena & Thomas (stallägarna) är två helt fantastiska människor. Om fler var som dom så skulle världen vara en bättre plats. Tack vare dom och några få andra så mår jag idag mycket bättre än vad jag gjorde för ca 10 månader sedan..

Men iaf, var till stallet ikväll efter jobbet. Tänkte inte göra nå speciellt eftersom nacken strulat de senaste dagarna. Men när jag hämtade in B från hagen så hoppade jag upp på ryggen hans. Att idag kunna rida honom i grimma och ett grimskaft från och till hagen är ju fantastiskt! Tänk vad långt vi kommit han och jag.
Min fantastiska kille ♡
Suget efter lite nh/parelli tog överhanden så jag drog på repgrimman och gick ut på ridbanan. Började löslongera, gick super. Sen körde vi lite olika saker, följa john i skritt och trav, började med att träna på skänkelvikning med hjälp av tryck där skänkeln ska ligga an vid ridning. provade sedan en skänkelvikning utan tryck, och det satt redan! Han är grym den där hästen ibland.

Med en ny energi i kroppen så red jag till hagen och släppte ut, tog sedan en pw hem. Hur skönt som helst!

Väl hemma så tog jag tag i att göra dom där övningarna som jag har på en app jag laddat ner. En superbra app! Kostar 7kr, men jag tycker det var värt det. Jag har ju inte sån bra motivation.

Olika övningar vid varje workout, kul med variation!
Tänkte köra samma workout två dagar i rad, vila en dag, sen köra en annan workout två dagar, etcetc. Dessa övningar tillsammans med pw tror jag kommer bli bra! :) + ridningen då.

Nu är det dags att joina John Blund.
Godnatt


rekommenderar den här appen. Gorilla Workout. 7kr kostar den. Kan välja vilken nivå du är på ett ungefär så är övningarna anpassade. Toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0