ohoho

Vilken helg! Alldeles för lite sömn, alldeles för långa bilresor. Stora Stockholmsutställningen avklarad. På lördagmorgon ringde klockan 04.20, (efter 30minuters sömn....) upp och hoppa och åka mot älvsjö. Var ringside support idag då Nicco skulle ställas. Excellent, inget CK, med en fin kritik! Nöjda och glada över det, tråkigt utan CK dock. Var kvar till halv fyra tror jag, då vi började rulla hemåt.

Var bjuden på en inflyttningsfest/aftershow drinkar hos Niccos handler Sofie på lördagkvällen. Supermysigt! Dock kunde jag inte följa med ut på krogen då jag skulle upp samma tid på söndagen. Elin hämtade mig i stan, åkte hem så var hemma till ett tror jag, somnade på en gång.. Samma visa på morgonen igen, gast denna dag skulle jag vara handler.
Visade elins berner sennenhane Bill, han fick excellent med CK, dock oplacerad i bästa hane. Men vi var så nöjda ändå!!

Sen satte jag mig ringside på riesenringen tills vi åkte hem. Somnade kvart över sju på söndagkvällen och sov till tjugo i elva på måndagen, haha, sjukt!

Måndag och tisdag har flutit på som vanligt, nu ligget jag och förvreder mig inför engelska slutprovet som tydligen var imorgon! Bra koll...

nää, godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0