haha!

Jag har inget minne av att jag skrev det där inlägget imorse.. Jag kommer ihåg att jag pratade med mamma om det här med sömnen och allt, men när jag frågade henne idag om det så sa hon att vi inte pratat om.det! Haha, måste ha varit helt borta imorse. Vaknade först vid sex, sen vaken mellan typ halv åtta till halv nio, sen somnade jag om till nästan elva! Helt borta i skallen. Gick promenad med Rosa och tog en lång mysig brunch framför tvn.

Tog bussen till jobbet idag, var sånt jäkla snöväder så vägrade gå 5km.. Klippte lite kossor och gosade. Mitt hjärta blöder en skvätt över att lämna MINA kossor... Finaste kossorna i världen. Gör inte så mycket extraarbeten om dagarna, går mest omkring och gosar och pussar på dom.. Usch vad jag kommer sakna dom!

Men life goes on, man måste passa på att ta chansen när man får den! Om längtan blir för stor så får jag väl åka och hälsa på.
Har pluggat lite nu på kvällskvisten, sista inlämningen och prov nästa fredag!! Goooosh vad pirrigt! Sen börjar Etik och människans livsvillkor måndagen efter.. Ska bli kul. Kanske dags att beställa en bok. hehe.

Nä, dags att sova så jag orkar leva imorgon.
puss och godnatt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0