Dec. 02, 2013

Jag är så less på folk som dömer. Får ofta höra att jag ser pigg ut, överdriver, tycker synd om mig själv och yadayada.
"- Du ser inte ut att ha ont.."
Nä, vad bra, men ont gör det. Hela tiden, 24/7. Vissa dagar gör det mer ont, andra mindre. Minsta felrörelse eller att jag lyfter någoy fel, så kan det vara kört. Om jag gör något då som nacken blir belastad av så kan jag bli sängliggande i flera dagar. Så därför känner jag att har jag ont en dag, är det bättre att vara hemma så kan jag jobba dagen efter om jag har tur. Hade jag lyssnat på kroppen så hade jag nog inte klarat av varken ridning eller dansen. Men det är ridning och hästar jag brinner för. Vissa dagar går det helt enkelt inte att rida, då är det så. Har haft en ganska lång dålig period nu, och det blir ju tyvärr hästen lidande av.
Men mycket av det onda kommer från mitt nuvarande jobb. Det är alldeles för tungt. Jag älskar det, men det håller inte.

Nya jobbet kommer bli mycket lättare. Då kommer jag palla med allt annat mer oxå, och det är det jag vill!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0