på G!

nu har det hänt lite saker!
-bokat tid hos en studievägledare
-bokat halkbana
-sökt jobb som personlig assistent

Om allt går som jag vill, så kommer jag få ett till halvtidsjobb, och plugga svenska och engelska på distans.
Körkortet hoppas jag kunna klara innan vintern!

Dags att ta tag i livet ordentligt nu! Leta eget boende står högt upp på att göra-listan. Det bästa vore ju ett litet hus/stuga lite off så skulle jag må som bäst. Jag är jättetacksam att min moster+familj låter mig bo här, men jag känner att det är dags att skaffa mitt eget.

Ska även ta tag i träningen igen, ut på powerwalks och göra mig av med semesterkilorna som hakatsig fast!


Nu ska jag ta en powernap, sen fara mot jobbet!
peace.



the love of my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0