Aug. 15, 2013

Redan torsdag! veckan har bara susat förbi. Superskönt att vara tillbaka på jobbet, som jag har saknat mina tanter ♡
6 nya kalvar har kommit, två kvigor har stallats in för kalvning, en av mina favvokossor har slaktats :(

Men som sagt, skönt att komma igåmg igen! Nu väntar jag bara på att höften/bäckenet ska sluta göra så förbannat ont så kan jag komma igång med träningen och få bort mina semesterkilon! Känner mig som en pösmunk.

Idag vart en lat förmiddag, ligger fortfarande kvar i sängen.. moahaha.
Efter jobbet är det dressyrträning, hoppar över hoppningen idag då jag inte vill se ut som ett stelt blåbär när jag ska på bröllop i helgen!

Mer om den sen om jag orkar!

peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0