härlig morgon.

Det har varit en sån där skön morgon. Vaknade skapligt tidigt, drog mig en stund, gick upp och fixade luggen och tog sedan en pw med båda hundarna. Kom in, tog fram frukost och sitter nu och avnjuter den. Frukost är som godast när man varit ute en stund först!

Jag tänkte jag skulle rida nu på förmiddagen, men fick order av "högsta hönset" härhemma att städa nere våningen, så jag får åka och pussa på ponnyn en snabbis innan jag åker till jobbet istället. Han blir nog inte så besviken av att missa ett dressyrpass ;)

Efter jobbet blir det festligheter låter det som. Vart vi ska vara och vart det bär vet jag inte ännu, men det är sånt som märks! :)

Nu ska jag sätta fart så kanske jag rentav hinner klar i tid så jag kan cykla till jobbet! peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0