gårdagen.

Söndagen den 14 april var nog den utan tvekan bästa dagen på länge! Började dagen halv nio, tog en prommis med hundarna, bytte om och tog med pojkvännen till stallet.
Det skulle varit ponnyridning men det kom tyvärr ingen.. Så då skulle shettisarna pysslas om istället! Jag och thomas tog oss an lilla Skorpan som skulle klippas! Hon blev så söt!
Sen vart det fika och lite umgänge med fina folket. In med hästar som skulle ridas, mina kusiner skulle rida Balder en sväng när jag longerade.

Sen var det dags för hoppträning! Och jisses vad ringrostig man är.. Men både jag och B hade superkul och vi lärde oss att yttertygeln är väldigt viktig ;) Nä, men Lena är verkligen super som tränare! Blev några aha-upplevelser.

När vi hade hoppat klart var det dags att rida nästa häst som vart Akribie. Red fram henne åt Lena som skulle hoppa. När alla hästar var motionerad så tog jag räcercykeln hem, körde en raggardusch, bytte om & slängde i mig lite mat.

Blev hämtad av rebecca för vi skulle hem till annika och kolla på ponnyakuten! Hade trevligt med en massa prat.
Avrundade kvällen och somnade som en klubbad säl!

Nu ligger jag i sängen mer död än levande.
Ska snart paallra mig upp tror jag.
Skriver mer ikväll!

peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0