Nov. 30, 2012

igår tog jag min finaste hund & drog till bollnäs och pojkvännen!
På tåget var det en otrevlig karl som kallade mig för rikemansfitta och började jiddra. Efter att jag fått tyst på gubben så började han vara elak på en liten unge. Barnet som var runt 3-4 år vände sig bakåt för att kolla på gubbens hund. -jävla negerjävel, åk hem till savannen! sa gubben till ungen.
Då brast det för mig. En sak attt säga något till mig, jag kan försvara mig, men man säger inte sånt till små barn! Bor man i sverige är man lika mycket svensk vilken hudfärg & religion man än har!
Ååååh vad arg jjag blev.

Skitsamma.

När jag kom till bollnäs vart jag hämtad av thomas & hans kompis martin. Fick skjuts till röste.
Thomas släppte ut deras hund Macho så han och Rosa fick busa. Sedan ut i garaget och meka skoter!

När vi hadr krypit till kojs så slog vibigång senaste avsnittet av Walking Dead. Asbra serie.
Somnade sedan i någon timme.

När thomas åkte iväg till skolan imorse så låg jag och Rosa kvar i sängen. Snöstorm ute och jag kände absolut inte för att gå ut. Det gör jag fortfarande inte men jag måsta hem.

Sp nu ska vi klä ut oss till michelingubbar och gå ut i stormen och hoppas att bussen ser oss om den ens kommer!

peaceout för stunden.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0