Nov. 29, 2012

havin' a shitty crappy poop day!
Panikångest hit och panikångest dit.
Detta tär på mig. Jag orkar inte. Det trycker mig neråt.
Jag kämpar varje dag med att bara öppna ögonen. Varje dag är som en lång brant uppförsbacke som jag försöker ta mig uppåt på. Men jag faller. Varje dag.
Men jag strävar hela tiden uppåt.

Men nu har jag bestämt mig. Jag ska klara ddtta! Det kommer ta tid och det kommer vara jobbigt.

Allt hade varit bättre om man var rik. Flytta ifrån detta rövhål och börja om.

Har även bestämt mig för att börja plugga. Först plugga upp mina betyg. Sen vet jag inte vad jag vill plugga. Men jag vill lära mig något nytt och lära mig mer! Man blir aldrig fullärd. Inom något. Varje dag lär man sig något.
Nu ska det sökas utbildningar jävlar anamma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0