laddar om

Lite sömn & sen full rulle!
Har idag fått en ny medryttare till Balder. Känns bra. Faktiskt.

Efter några timmar i stallet gick vi hem till pappa en kortis innan vi tog bussen hem.
Väl hemma lagade vi ihop en snabb lunch.
Sen bar det iväg mot Rörberg för att fira min kära moster som fyllde år igår!
Där blev det massa fika( inte okej) och prat.
JAG ÄLSKAR MIN SLÄKT!!


Övningskörde hem till Forsbacka och sen väntade löparskorna.
Ut på en snabbrunda och sen in och köra lite styrka & strech.
Pizzan väntade sedan på mig!
Vart så trött efter jag ätit så somnade nästan på soffan. Hoppade in i en vaaaarm dusch och nu ligger jag i min underbara säng med pojkvän & hund!

Imorgon är det full rulle igen som gäller.
Upp vid halv nio för att åka till stallet och fixa hästarnas vatten. Vid elva kommer favvo-hovis och ger B vinterskor! Löveli.
Sen kommer moster med sitt monster till hund som jag & rosie ska vara hundvakt åt.
Iväg mot jobb och sen bussen in till stan för poledanceträning! laddad b-rud!

aja, nu ska jag sällskapa pojkvännen i drömmarnas värld.
puss & godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0