jobbig morgon

Detta blev en väldigt jobbig morgon. Vaknade av att ha drömt en hemsk mardröm. Storbölade och kallsvettades.
Det var tur att thomas var här. Men han åkte en halvtimme senare. Och då var ju självklart panikångestattacken ett faktum. Trots hjälp och stöd från min fina hund så kunde jag inte slappna av. Och eftersom jag hade gråtit innan så var ju halsen full i slem. Jag hyperventilerade så kraftigt att jag kräktes ner hela rummet. Jättekul, verkligen.
Efter så däckade jag totalt. Somnde helt utmattad och vaknade av att grannen nös så det dånade i hela huset. Nu ligger jag med en fruktansvärd huvudvärk och är alldeles matt i kropp och huvud.Jag är så fruktansvärt trött på dessa attacker. 
Dom tar på mina krafteer. Jag orkar knappt göra något. Nu ska jag ringa
till min psykolog och fråga omhan har en ledig tid imorgon.. 
 
 
utan er hade jag inte orkat. Tacck för att ni finns ♡
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0