jävla oflyt!

ahhhhhh galen jag blir! det blev ju en ny mobil i tisdags för mig. en såndäringa samsung galaxy s3.. tog ingen försäkring eller sånt på den, dum som man är!
Igår när jag och thomas gick från svinhuset för att byta om så skulle jag ta upp mobilen ur fickan, och då kommer hunden farandes som ett jäla jehu så hon springer in i min hand där jag håller mobilen så hon slår i sin hörntand i telefon...... så hej & välkommen jättesprickan! skitkul liksom.

och idag hade jag tvättstugan, slänger in tvätt och gör allt jag brukar och går därifrån. när jag kommer ner står ena maskinen och larmar. jag pysslade och dona ett tag men det blev inge bättre. så då ringde jag gavlegudarna, dom ringde servicekille & jag fick så snällt stå och vänta på honom. jag som skulle till stallet och fixa vattnet åt dom. tur man har en snäll fader som kunde göra det åt mig.

iaf så kom servicekillen och började fixa. 45 min senare var han klar så då kunde jag tvätta klart maskinen med tvätt för att sedan inse att jag inte hann tvätta mer.

så lite lätt less på dagen idag, men ikväll ska alla negativa tankar tränas bort!

peaceout.

Kommentarer
Postat av: Mats

Tjo!
Kanske lite dumsnålt att inte ta försäkring på telefonen med tanke på alla dina aktiviteter ;)
Hoppas det inte blev alltför allvarlig skada?
Kram Mats

2012-11-12 @ 16:30:58
URL: http://arhammar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0