djungel.

jag har bestämt mig för att plugga upp mina betyg i svenska & engelska så jag får ett slutbetyg från gymnasiet för att sedan studera vidare! Men det är ju en djungel av kurser därute!
Min stora dröm här i livet är att ha en gård med typ 4-5 hästar, lite får & grisar. Kanske till och med nån gås eller så. På den här gården vill jag ta emot barn och vuxna som har autism. Även dom med andra diagnoser, men främst dom med autism.

Den glädje som folk med autism har när dom är bland djur fascinerar mig. Dom uppskattar djuren på ettt helt annat sätt än vi.
Därför vill jag jobba med detta. Ge dom chansen. För djuren förstår dom på ett sätt som ingen människa gör.

Djuren dömer aldrig.

Kommentarer
Postat av: Marjo

Vilka underbara drömmar du har :) GO GIRL!!!!!

2012-11-14 @ 14:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0