blow me one last kiss.

jävla skit. Här hade jag skrivit sveriges längsta inlägg, så försvinner allt och blogg.se slänger ut mig från mitt konto?! drygt.
Aja, veckan har väl varit sådär. Jag kan från att vara jätteglad ena sekunden, vara superledsen och deprimerad i nästa. Jobbigt är det.
Men i måndags hände det något roligt! Jag var nämligen på min första poledancing träning. Hur kul och jobbigt som helst! Så nu har jag haft träningsvärken from hell några dagar, men skönt att veta att man rört på sig tillräckligt iaf! Och nu ska det bli ändring på allt har jag bestämt. Har gjort ett "dagsschema" som jag ska börja följa så fort jag kommit ur den djupaste delen av svackan jag hamnat i.
Det är ett schema med mattider, motionering och annat viktigt. Maten är viktigast, för jag glömmer gärna bort att äta. Jag känner liksom ingen direkt hunger..
Men nu ska det bli ändring. Tror att dessa bilder kommer sporra mig till förändring, därför lägger jag upp dom här så jag kan jämföra hur jag ser ut efter dessa 8 veckor som poledancingen håller på. Kan bli intressant. Dock har jag ingen våg så jag kan inte kolla vad jag väger och vilka mått det är runt alla valkar men det kommer nog synas liten skillnad på bilderna iaf.
USCH!
 
aja, nu ska jag krypa ner i sängen med pojkvän och hund och försöka få nån timmes sömn. Dock är dessa timmar väldigt sällsynta nu för tiden..
peace.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0