yrskalle & illamående.

Dagen började inte bra. Thomas eller Rosa måste ha kommit åt min nacke på något vis, för jag var jätteyr & mådde jätteilla när jag vaknade imorse.  Så fick springa ut och kräkas.. lagom kul.
kom iaf på at jag skulle till kuratorn idag kl nio eftersom jag missade i fredags. Så stannade hemma på förmiddagen, kändes lite onödigt att åka och jobba i en halvtimme typ, sen hem och duscha. Och om världen sluta snurra så ska jag jobba på eftermiddan. Det var ett helvete att åka buss, mådde så sjukt illa och var nära att kräkas flera gånger. Sades inget specielllt hs kuratorn, det var sista gången jag var där nu, eller ja, vi bokade ingen ny tid iaf.
Igår åkte jag till stallet vid halv två. Mockade lite och gosade med Balder i hagen innan systrarna Stödberg kom. Då började vi fixa med våran snea och skeva ridbana, så nu är den rak! Flyttade även på alla isolatorer..
Efter fika och lite pyssel började vi fixa hästarna fina och förbereda oss för en fotografering. Vi skulle ta sommarbilder på oss & hästarna.
Innan vi åkte hem så red jag Brolle en sväng, gick inte skitbra, men ja, det var första gången. Jag är inte i form, han är omusklad och jag var trött och irriterad redan innan jag satte mig på hästryggen..
orkar inte skriva mer nu, allt snurrar.
Slänger upp lite bilder från igår. Amanda stödberg som fotat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0