wiie

Slapp dag! Hur skönt som helst ute, så har fått lite färg i ansiktet :D eller ja, iaf fräknar, inte lika kul... Har varit i stallet i fem timmar, gjorde typ ingenting, förutom att rida hästen i fem minuter. Amanda red först, sen hoppade jag upp och travade & galopperade ett varv på en volt. Underbart att få galoppera på min fina heeest igen!
Fick tårta i stallet idag, alla vi som ramlat av ska bjuda på så många tårtor som antalet gånger man ramlat av. Idag började sofie med tårta nummer ett, bara elva tårtor kvar! Haha. Av dom ska jag göra två stycken, än så länge iallafall ... 
När tårtan var uppäten och alla var mätta så vart det slapp, satt i solen och väntade på equiterapeuten som skulle komma och behandla Brolle & även Pegasz fick sig en omgång! Knakade och lät obehagligt, men man såg på hästarna att det var skönt att bli av med alla låsningar! Så ska ringa kllen imorgon och fråga om han kan komma och kolla Balder oxå.
aja, nu ska jag gå ut till stugan och dö!
imorgon ska jag jobba! hoppas bara att magen håller med...
peace.

Kommentarer
Postat av: thäreeeSS!!

hihih ja de ärrree!!!!!!! :D

PUSS!

2012-05-02 @ 20:47:02
URL: http://theresescherdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0