shit hamburgare

vad jag har varit aktiv med bloggandet idag! hehe. skriver dock inge vettigt heller men eftersom jag är ensam hemma så har jag ingen att berätta om mina funderingar & sånt för. Då är det bra att kunna skriva dom här :)
gjorde nyss en fas, fick 60 av 70.. Dock tog jag lite hjälp av boken på dom ställen där det krisa. Men är ganska stolt över mig själv ändå! Ovanlig känsla jag har. Ballt.

Har även varit duktig och ätit idag, trots att jag är själv!
Blev en sallad med ägg & bacon till lunch/middag.  & nu sitter jag med en skål glass med lite digistive i.

godnatt partypeople, hoppas ni får sova gott, det läre väl inte jag få göra....
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0