Loved you once, love you still, always have, always will.

sömnlös även denna natt, men nu är det för att jag har så ont i huvudet & är yr. Jag ska ta det lugnt nu några dagar så jag kanske blir hel nångång. Tänkte börja lite senare nu på fm, måster låta värktabletten verka innan jag vågar sätta mig på en cykel.
VAFAN ska allt hända mig för??
Det bästa vore ju ett madrasserat rum med en taklucka där vatten & mat kan släppas ner. Även en tv i taket så jag har nånting att göra.
Men alltså, jag måste ju ha världens sötaste pojkvän! Jag hade en sjukt dålig dag igår, hade ont, var yr, spydde på bussen, var till hälsocentralen som sa att hjärnskakningen hade varit värre än vad dom sa i fredags. Jävla nötter.
Men iaf så åkte thomas iväg till coop och skulle köpa pärlsocker till chokladbollar, men han tyckte så synd m mig så han kom hem med en stor cola, 1kg jordnötsrutor, lindth-choklad & Breaking dawn-filmen! Söta underbara människa!

nu ska jag blunda en stund så värktabletten får lite tid på sig att verka. 
Apjobbigt att glo på dataskärmen, känns som om allt snurrar mer och mer.
Aja, hoppas alla får en trevlig dag. Jag ska som sagt vila en stund & hoppas jag blir bättre så jag vågar sätta mig på cykeln till jobbet.
Tjingeling.
Peace.
Fina, underbara Balder! Snart är vi igång igen, tycker så synd om honom som blivit lidande eftersom jag varit dålig, men så fort jag är pigg nu efter denna hjärnskakning så ska vi börja träna igen! Han är så bra, älskar att jobba och gör för det mesta sitt bästa. Så positiv till allt arbete.
Snart är du min hoppas jag, för resten av livet. Älskade hjärta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0