jobbigt!

har varit en ganska jobbig dag för min mage.. Gick nämligen till gropen och skulle väga hästarna. Promenaden tar ca en & en halv timme fram & tillbaka, och det var inte helt okej med min dumma mage. Balder vägde iaf 640, så han är allt annat än undernärd. hehe. men absolut inte för tjock heller. Helt lagom rund och mysig om magen :)
Efter det så var jag så sjukt snäll att jag följde med Amanda så hon kunde köpa mat på Donken åt henne, sofie & felicia. När dom hade svullat i sig all mat så kom kiropraktorn och kollade på några av hästarna plus Balder. Han sa att B var en jättefin & snäll häst. Inga fel förutom lite öm i höger framknä & vänster kota. Men med lite speedway skulle det bli bra.
efter att vi gjort klart stallet så var det bara att fara hem.
Hade en liten present när jag kom hem. Utanför min dörr stog en cykel, en gammal herrcykel som ska transportera mig fram & tillbaka från jobb och stall.
Men nu ligger jag är och är deppig av någon anledning.. Är nästan så att jag vill gråta en skvätt bara bara gräva ner mig utan att komma fram igen.  Hatar näör jag får dessa deppstunder, jag får såna jobbiga tankar..
aja, nu ska jag göra något annat. Försöka sova borde vara en idé men meningslöst när jag vet att jag inte kommer somna iaf.. Men först ska jag smörja in mina ben med aloe vera heat lotion eftersom mina benhinnor värker som fasen.
Godnatt.
peace.
promenad.
min nya hoj! asjävlaful! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0