hdbvisopdoc#¤W%!!!!!

HAR LUST ATT DÖDA MIN MAGE! DET GÖR ONT!
Kul att man inte ens typ klarar av att resa sig ur sängen utan att det gör så äckligt ont... Jag som måste börja jobba nu! Tänkte jobba imorse, men har haft ont i magen hela natten så har inte kunnat sova. Kulfittjul liksom. Men imrgon SKA jag jobba! Om så allt rasar ut så ska jag jobba! Saknar mina suriga kossor.. Dock får jag inte göra alla arbetsuppgifter, men ah, kan mjölka iaf.


Hade en mysig kväll igår med moster. Kom och hämtade mig vid sju och då åkte vi och solade på solariet i centrum. Solade 25 min, hur sköönt som helst!! Dock vart fräknarna ännu värre, haha. Men fick iaf lite färg på kroppen :) Har ju så svårt att få färg nuförtiden, jag som vart pepparkaka på en gång när jag var mindre.. Aja,iaf. Efter vi solat klart åkte vi hem till min faster en sväng, hade en 20-års present att hämta där. Jag beställde saker från New Body, min kusins fotbollslag sålde, men jag fick dom i födelsedagspresent istället. Väldigt snällt tycker jag! 10 par ankel-strumpor och en knallrosa sport-bh som är hur skön som helst! Vart kvar där och pratade om allt mellan himmel & jord. Ganska skönt ändå att min släkt kan umgås sådär!
När vi kom hem så pratade jag en stund med moster innan hon åkte hem.
Gick och la mig efter elva, och jag somnade ALDRIG! Så jag har varit vaken hela natten. Underbart. Eller inte. Och magen blir inte direkt bättre av att jag inte sover. Och så kanske jag ska börja äta ordentligt oxå..

Men som sagt, bara jag kommer in i jobbrutinen igen så kanske det ena ger det andra. Får hoppas på det iaf!
Nu ska jag gå ut i solen en stund, lägga mig på stekmattan ( studsmattan ) med musik i öronen och låta tankarna rulla fritt!

åhåhåhåhåhhååhåhåhåhåh! Imorgon vid fyra ska jag åka och kolla  på en lägenhet i forsbacka :D :D :D hoppas den är fin, för då tackar jag jaa!
ehe, bara det som jag hade på hjertat nu va. 
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0