dagen idag!

Ganska skön dag, fick dock väldigt ont i magen efter jobbet men det blir nog bättre snart!
Vart sömnlöst även denna natt, så jag började 45 minuter senare än vanligt. Cyklade till jobbet imorse, superskönt! Var pigg när jag kom dit och satte direkt igång med att mjölka mina smått efterlängtade damer! :) Ingela hade redan börjat mjölka, men hade inte kommit så långt.


Efter mjölkning och allt det så släppte vi ut korna på bete! Och guuuuuud så glad man blir av att se dom så glada och spralliga! Gick omkring på bete med dom en stund och kolla så dom hittade vägen över bäcken som går genom beteshagen. Sen gjorde vi inte så mycket.. Skulle släppa ut stutar, fick ut fem av tio, dom andra vägrade lämna boxen.. Men får prova imorgon igen!
Åkte hem, duscha & sen in till stan och träffa kuratorn. Lyckades även få hennes tårar att rulla ner för kinden, det var lite pinsamt :p När vi hade pratat klart så gick jag till Driver & bokade körlektioner!!  Så imorgon är min första körlektion. NERVÖSTJEJ.SE!! Sen bokade jag även in en på torsdag! Så nu jävlar! Nu ska jag börja nöta teori oxå, kanske ska gå ut och läsa lite nu? har ju ändå inget att göra..

När jag gick från Driver träffade jag en kille jag gått med på Nytorp, kul att träffas sådär! :)

Åkte sedan till köpis för att vara med när lillebror tog hål i örat... Intressant! Fast nä. Men drack en sjukt god varmchoklad där :D hähä
nu sitter jag hemma i fotöljen efter att ha käkat lite grillat, gotti! & nu ska jag gå ut och slå upp teoriboken och börja läsa!

Och sen ska jag förhoppningsvis prata med mitt hjärtegull 

yäää.

peace.


ge mig lite mer sommarvärme nutack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0