brainshaking!

Japp, min svengelska är grym!
Men iaf.. Men min vanliga tur har jag åkt på en lätt hjärnskakning efter en liten studsmatteincident igår. Fick ett knä rakt i nacken så blev en kotförsjutning uppåt som orsakade en hjärnskakning. Varför går det alltid bra för mig? Jag vill gärna ha lite otur ibland oxå! Så nu snurrar det, jag mår lite illa och är lite vinglig när jag går. Så nu ska jag ta det lungt i helgen och inte leva rövare som jag är kung på att göra. 
Var alltså hemma från jobbet idag. hade den värsta jävla huvudvärken jag varit med om, väntade tills thomas hade gått, sen började jag bara gråta för det gjorde så sjukt ont i skallen. Tg två värktabletter & somnade en stund. När klockan ringde så hade smärtan försvunnit lite så tänkte åka till jobbet, men tuppade av så fort jag öppnade dörren när haf fick solen i ögonen.. Smidigt liksom.
Nu ska jag försöka sova, men det känns som om jag är bakfull & samtidigt har världens baksmälla... aja, får se om det blir nå skrivet imorgon eller något.
peace.
bild från när vi försökte få hästarna att gå genom bäcken till hagen, gick sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0