åhåhåh..

Så sjukt godissugen så jag vet inte var jag ska ta vägen! Hatar att känna sug efter godis! Skulle kunna misshandla någon för en fet godispåse med mycket choklad, ett rör pringles & en stor jävla cocacola!! Give it till mig nuuuuu!
Men nää, jag får klara mig utan.. Värdelöst att plugga utan godis! haha
Gick skitbra på körlektionen iaf, tränade på starta i backe & sen att jag ska bromsa innan jag kopplar, viktigtviktigt!
Sen ringde min kuratoor en snabbis och bad om ursäkt för igår, sen pratade vi en stund till!  
Vart hemma från jobbet pga magen.. den är inte helt okej än.. så sjukt less på detta nu! 

Åkte iaf och solade med moster på kvällen igen, så skönt, jag somnade såå jag har sovit en halvtimme nu på kvällen, så kanske blir sömnlös inatt, men då får det vara så! :)

Nu ska jag ta ett tråkigt äpple & gå ut och plugga teori, woopi! Fast nä. Men nu är jag så jävla taggad på att ta det där förbannade jävla körkortet nu så det är sjukt! Men som sagt, plugget skulle gå mycket bättre med en påse godis...

Måste även säga att jag saknar min pojk tväldigt mycket. Men på fredag får jag äntligen träffa honom igen!

och en till sak, jag är fett nervös om jag får lägenheten eller ej! jag hoppas ch ber till gud att jag får den, då blir jag glaaaad!


peace
.
dessa tre bilder är från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0