tråkigt!

Måste ha sveriges tråkigaste blogg ever! Men tråkigt att blogga nu när jag bara ligger sjuk och har en skruttmobil så jag kan inte ta några nya bilder heller...
Men jaaaa, hnder inte så mycket.. Jag har legat med någon form av magsjuka eller något. Eller det är inte magsjuka heller, men jag kan inte behålla den mat jag äter, vilket är väldigt irriterande. 
Och eftersom jag har gått en vecka nu utan nästan någon mat så är jag ju inte direkt fit for fight.. Trött och slö. Har gått ner säkert 5-6kg sen förra helgen. Skitbra liksom..
Mjaah.. Har bestämt mig för att föra något lite halvdumt, men ah. På lördag ska jag och Balder vara med på en hoppträning, ska dock ta det lite lungt eftersom han inte är igång riktigt. Och eftersom jag är sjuk så kommer jag nog inte orka riktigt heller...
Nu ska jag ta min frätande mage och gå in och sno ihop lite mat, får se hur länge jag får behålla det! 


Peace out.
lite exotisk planka hade ju inte varit fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0