tankarna snurrar som en tornado...

ligger nergosad i min sköna onepiece i min sköna säng och dör lite lätt. Var ju på hoppträning på Gävle fältrittklubb igår med hästebusen. Madde var oxå med på Pegasz.

Balder var sjukt konstig i början och betedde sig jättemysko! Var inte alls min häst..
Men efter vi hade hoppat fram så blev han bättre. Dock började han bocka som en judas efter hindren.. fter vi hade hoppat en serie så drog han på världens bockserie och jag hamnade framför sadeln sen flög jag rätt in i sargen på ridhuset och gled ner... Hästen var nöjd och ruskade på sig sen kom han fram till mig och såg såglad ut.. Men upp och hoppa igen och sen var han mycket bättre!
Efter vi ridit klart bestämde jag och Madde oss för att gå hem.
Var kvar i stallet ett tag sen gick jag hem och dog ett par timmar innan jag var tvungen att åka tillbaka för att släppa ut hästarna som fick stå inne en stund..
Var tänkt att jag skulle gå ut på kvällen, men hade ingen alkohol och hade sjukt ont i nacken efter vurpan, så det blev en mysig hemmakväll med Sofie istället. Köpte pizza och kollade på film. Hennes pojkvän kom med glass från mcdonald's senare, så vi smällde i oss sånt oxå.
Sen var det sängdags. Somnade fort som fan sen drömde jag hemska mardrömmar så jag vaknade och låg och funderade på en sak jag kommer göra inom kort.
Sjukt jobbigt beslut men det är det enda rätta beslutet så har inte så mycket annat val..
meeene, ah, u är det som det är och det får la bli so det blir. Nu ska jag kämpa mig ur sängen för att vandra iväg till stallet och gå en promenad med hästarna så dom kan röra sig imorgon.
peace.
arkivbild från förra året.

Kommentarer
Postat av: Tanten

Gumman, vad är det du funderar på nu? Nåt jobbigt, eller? Du vet var jag finns, hör bara av dej så kommer jag som ett skott! kram till dej och hoppas du får en natts bra sömn!

2012-03-11 @ 19:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0