myskväll med Rosa

mjaaaha, idag har det då inte gjorts många knop e.. Varit hemma från jobbet då jag haft feberfrossa och huvudvärk hela natten..

Men aja, har iaf börjat gå igenom lite säckar som jag har tagit från Jordåsen.. Nu är allt tömt där och mäklaren skulle tydligen dit idag... Känns sjukt jobbigt. Efter 16 år så är det borta.. Det är ett ställe som jag alltid kommer bära med mig! Men vem vet, jag kanske flyttar dit sen om några år!
Imorgon åker jag upp till bollnäs för att umgås med Elin! Sjukt efterlängtat! Blir även utgång på kvällen vilket var längesen för min del! Har inte varit ut sen september!!! Jisses. haha.  Så alkoholen är fixad! 
Hoppas även på at få träffa min underbara pojk en sväng oxå som jag saknar väldigt mycket.
Just nu sitter jag ute i mitt stökiga lilla hus, håller på att försöka få ordning och slänga massa saker så nu är det inte så tjusigt härute...
Sitter och äter popcorn och kollar på Röd Drake. Tycker att Hannibal är så ball! Älskar hans psykist, störda vis! Moahaha, kan vara för att jag oxå är lite störd. heh.
Men det är en bra film på fyran oxå, så jag byter i reklamen....
Men jaja, nu ska jag krypa längre ner under täcket med Rosa och mysa järnet då jag ska sova utan henne imorgon, vilket inte alltid är det lättaste...
Puss & hej, leverpastejjjjjjjjjjjjjj
peace.
saknar mina snakebites.
och funderar på att klippa lugg igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0